Bildanalys bland annat..

Klockan är 14:20 när jag skriver detta.
Snön är minst en halvmeter där den är orörd, och mer kommer det hela tiden.
Myyyyysigt! Fast ganska knepigt att cykla i.
Dagen börjades med ljudlektion där vi skulle göra som små egna radioprogram
på fyra minuter, varav tre av dessa skulle vara prat.
Jag grejade ett G+ på den uppgiften, eftersom jag var så nervös att jag mestadels
läste innantill och det hördes. Fan.
Efter ljudlektionen gick vi till Mc Donalds, Cilla, Erica och jag. Awesome!
Vi hade rast i typ två timmar, så efteråt lullade vi runt på Maxi och jag köpte ytterligare
några julklappar, så nu har jag inte så många kvar!
Typ.. Alice.. Karina.. Farmors är inte riktigt klar, och inte pappas heller ^^

Nu har jag fotolektion och vi ska skriva bildanalys på valfri bild som tilltalar en.
Jag hade en idé om Malin Baryards reklambild för Tretornstövlar, men den enda
bilden på den som jag ville ha var jätteliten så jag dissade den och körde istället på
omslaget för Mountain Horse höst/vinter katalog. Det går ganska bra tycker jag :D

När bildanalysen är klar ska jag cykla hem, packa varma kläder, hoppas att jag får min
overall och mina vinterridstövlar av mamma, och sedan klockan fem åker vi till Karina.

Karina bor ju i Ljungby, så det blir spännande att se hur mycket snö de har det där!
Lovar att ta massa kort, men ni lär inte höra av mig förrän söndag.
Peace & Love!

http://www.mountainhorse.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0