svar på frågorna!

Nu har jag fått en del frågor som jag tänkte svara på :)

BÖGEN !!! (Robin) frågar:
tänker du lyssna på mina moderåd? =D
Haha, ja, det ska jag göra :) Men inte kan jag gå i högklackat och shorts varje dag ;)

Donna frågar:
Hur ser din framtid ut?
Förhoppningsvis har jag träffat kärleken, har ett trivsamt välbetalt jobb och allting är bara toppen!

Någonting du ångrar i livet och vad?
Jag ångrar att jag inte har tagit för mig så mycket, typ att jag inte bjudit till när det gäller att träffa nytt folk och sånt. Att jag inte har varit ute så mycket.

Berätta något riktigt pinsamt du har gjort?
Gud, jag har gjort mycket pinsamt, som filmen du och jag spelade in, som Leif lovade att han inte skulle visa, och så visade han den inför klassen och du var bortrest så jag fick sitta där ensam och skämmas ihjäl >< hahahaha, jag avled av skratt, samtidigt som jag ville sjunka igenom jorden.

Liz frågar:
Har du ngn häst på G nu? :)<3
Nej det har jag inte, jag rider bara på ridskolan för tillfället. Jag provred en häst som heter Samuraj för ett tag sedan, men det kändes inte riktigt rätt, jag väntar väl på den där perfekta som ska trilla ner från himlen. Precis som med killarna alltså ^^


HON DEN DÄR KONSTIGA SAKEN SOM HAR ETT GRÖNT NINTENDO DS OCH SOM GÅR I DIN KLASS (Lilly) frågar:

Om ett träd faller i skogen fast ingen är där och ser det, hörs det fortfarande när det faller då?!
Jag tror det.. allting låter ju.. faktiskt.. :o

Gillar du paj?
ja :3

VILKEN ÄR DIN FAVORITPAJSMAK?
Som mat-paj är det Ost och skinkpaj, är det dessert-paj så blir det blåbärspaj :)

Vem är snyggast, Mario eller Luigi?
Jag gillar Yoshi bäst! 8D gillar inte de där Italienska-a dialekterna ><

Tycker du om Links häst, Epona?
eh.. *googlar "links häst Epona">bilder* FIIIIN HEEEZT :D

Vilket är ditt favoritspel??!
Barbie Horse Adventures - Wild horse rescue
Guitar Hero 8DDDD

Tycker du att någon tv-spelsfigur är snygg? (Alla borde tycka det nämligen)
Hmm.. tja, Carl i GTA (Grand Theft Auto) är snygg ^^

Tycker du om bananer?? Det gör jag.
Ja, bananer som är precis mogna, och inte för mjuka gillar jag :)

Vad vill du bli när du bli stooooor?
STÖRRE >:D

Tycker du om skolan?!?!?
MP09A är den bästa klassen på hela Lars Kagg! <3<3 (Skolan är awesome)

Whqirbeianrfalkhrpogprsbjröaksåtrpobfwåvs. Vad betyder det där enligt dig?
Att Lölleh precis fick spasmer för att hon dog när hon spelade på sitt nintendo samtidigt som hon skrev här, så hon blev arg och gjorde så 8D

Vilken är din favoritsmak på Ben & Jerry's?
Åh, kommer inte ihåg vad den heter. Men det är chokladglass som smakar som after eight och så är det mörka chokladbitar i den :3

Vad är du beroende av?
COLA! <3<3<3<3<3<3 (Och kääärlek!)

Tycker du om mina frågor?
De är underhållande :D

Är du emo nu över att det är här den sista frågan?
Ja, lite faktiskt. Var ju kul att svara på frågorna :(


Kram på er allihopa, och tack för att ni tog er tid att skriva frågor! :) <3

Kommentarer
Postat av: Liz

en extrafråga : när tänkte du uppdatera här igen? ;)

2010-08-28 @ 22:50:52
URL: http://lillagoajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0