Shopping med Donna!

Hejsan svejsan mina få (men ack så omtyckta) bloggläsare!
Idag, eller snarare igår, var jag på stan med Donna!
Trevlans, trevlans.
Vi började dagen på Baronen där vi gick omkring och tittade en sväng, och på New Yorker köpte jag en söt tröja med en nörd på! Kärlek åt den :)
På Carlings köpte jag en tuff tröja till, svart med nitar. Gillades mycket av både Donna och mig!
Ett varv på Kvasten, en lunch/frukost på donken och sedan satt man på bussen till Hansa City!
Väl framme gick vi ett varv på IKEA där jag köpte mig ett nytt täcke och ett påslakanset för totalt femhundra kronor. Sedan blev det ett varv inne på Modehuset med mycket fönstershoppande som sedan resulterade i ett par skor från skopunkten och en mjukglass.
Tack igen Donna för en trevlig dag!

Besök Donna --> http://donnadeen.blogg.se

Här kommer bilder på dagens inköp
geektröja
Nörd tröjan från New Yorker, 79:-

carlingströja
Tröjan från Carlings, Saints & Mortals i märket. 98:-

påslakantäcke
Påslakanset + Täcke, IKEA. 500:-

reaskor
Mina vacka skor. Skopunkten, 199:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0