Ridning på Arne!

Hejsan allesammans!
Blev galet många inlägg idag, men då kompenserar ju för andra dagar jag inte uppdaterat alls ^^

Anyway, hade ridning idag. På Arne (e. Trofé, f.1990) Och som vanligt är han stel i högersidan och springer iväg för mig emellanåt. Jag blir lite tjurig på honom för det. Men ibland har vi bra stunder. Dock får jag ju aldrig dessa på bild. Så enda anledningen till att jag ens lägger upp dessa bilder var bara för att visa att min sits har blivit galet mycket bättre sedan förra terminen! Riktigt stolt är jag!

Haha, men konditionen är dålig. Efter uppvärmningen fick jag ta av vantar, varmtröja och väst - det var för varmt helt enkelt. Och att vantarna rök gjorde ju bara så att jag fick en blåsa på min gamla blåsa. Mmmm, härligt! <3

Så ni behöver inte kommentera Arnes form på bilderna, jag vet att han går som en kamel.
Kolla på min siiiits! *_*
Püss odedåva!

arne
arne
arne
arne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0