Lite dålig update..

Hejsan allihopa!

Förlåt för dålig update, MEN! jag har två väldigt bra anledningar!
1. Jag har inte haft något vettigt att skriva om.
2. Det har varit stadsfest sedan i torsdags, så jag har varit inne till klockan 02.00 varje kväll och sedan sovit till klockan tre, ätit, fixat mig och åkt in till stan. Och sedan upprepat detta i tre dagar (Y)

Sjukt kul har det varit i alla fall! Royal Republic som spelade i fredags var sjukt awesome! Har ni inte hört dem så sök på dem på Youtube eller Spotify! Helt suveräna! Minst lika bra live som på skiva!

Haha, nog om det. Jag kom hem strax innan tolv idag, så direkt när jag kom hem borstade jag tänderna och slängde på en ansiktsmask. Kände att huden behövde det.
Lindex säljer ansiktsmasker för 15 kronor, de är jättebra! Och det finns många olika att välja mellan!
Sedan medan man väntar på att masken ska torka så passar man på att läsa en tidning eller sitter vid datorn en stund, och vilken tidning är inte den bästa då? Jo, VeckoRevyn såklart!
Lagom mycket av allt!

Pussåkram! - Här får ni en bild på min galet fina mask och den bästa tidningen någonsin! :)

,mkjnhbgvfd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0