KÄRLEK! <3

Haha, hej allihopa!
Tror ni inte att när jag sitter här och längtar som mest så får man ett samtal på förmiddan från Hööks som säger att mitt schabrak har kommit! :D
Nu har jag suttit och klappat på det väldigt länge och är mycket nöjd med det :D
För tillfället ligger det i min garderob tillsammans med mitt GG schabrak :)
Och bara för att jag var på Hööks så köpte jag ett par gummistövlar också. Väldigt bekväma! Använde dem på direkten :) Dock hade jag inga strumpor, så jag lär få en blåsa på hälen, men det är smällar man får ta ;)
Hittar inga bilder på stövlarna, men däremot langar jag några bilder på mitt älskade schabrak och pannbandet som ska matcha det :)

<3
kjhgfd
jhgasdffg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0