Dressyrhingstar!

Hejsan och förlåt för superdålig update!
Har varit på sommarstugan och inte kunnat uppdatera något alls.
Lite ändring ska det bli på det.

Jag ville bara dela med mig om att det finns tre, nej fyra, snygga dressyrhingstar som jag skulle kunna tänka mig att ha ett föl efter. Okeanos 1097, Chirlon 870, Björsells Briar 899 och Blue Hors Don Romantic!

kjhtgfs  lkjhgr
Okeanos 1097                                                                      Chirlon 870

jhgfd  kujyhtgrfd
Björsells Briar 899                                                              Blue Hors Don Romantic


Mums!        

Kommentarer
Postat av: Gina

Hej! Hingstarna ser väldigt fina ut! Men Blue Horse Don Romantic Låter Bekant! För på min ridskola finns en häst som är efter Blue Horse Cavan!

2010-11-30 @ 10:58:32
Postat av: Hanna

Är fotona dina? isf undrar jag om jag kan få ha dem så ts bilder på Stallet.se? (tillståndsbild)

och jättefina foton på hästarna :)

2012-07-29 @ 23:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0